loading...
دانلود جديدترين ها
توجه!!! توجه!!! توجه!!!
برای مشاهده توضيحات و دانلود مطالب به ادامه مطلب مراجعه كنيد
****ابتدا محصول مورد علاقه خود را سفارش دهيد و بعد از تحويل گرفتن محصول پول آن را بپردازيد****
تبليغات
دانلود جديدترين ها بازدید : 133 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Magic ISO Maker 5.5.0281 ابزاری قدرتمند است که در زمینه ی ساخت ، ویرایش و استخراج فایل های Image طراحی شده است. این نرم افزار به کاربران این توانایی را می دهد تا به وسیله ابزارهای آماده و موجود در برنامه اقدام به اعمال تغییرات دلخواه بر روی فایل های مورد نظر خود قبل از عمل کپی بر روی دیسک نمایند. همچنین یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت های گوناگون Image به فرمت ISO می باشد. این نرم افزار از فرمت هایی همانند NRG که مختص به فایل های Image مربوط به برنامه Nero می باشد پشتیبانی می کند. همچنین به وسیله این نرم افزار می توانید اقدام به تهیه فایل های پشتیبان به صورت Image نمایید تا در زمان های مورد نیاز از آن ها استفاده کنید. از دیگر ویژگی های جالب در این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت CD و یا DVD های Bootable اشاره نمود که برای راه اندازی سیستم ها از این نوع دیسک ها استفاده می شود. این نرم افزار علاوه بر توانایی کپی ، قابلیت پاکسازی دیسک های RW را نیز دارا می باشد و می توان اقدام به پاکسازی این نوع دیسک ها و اطلاعات آنان نیز نمود.


دانلود جديدترين ها بازدید : 48 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

isobuster 2.8 ابزار ریکاوری دیسک IsoBuster Pro 2.8.0.0 Business Final

 

شاید تا به حال زیاد اتفاق افتاده باشد که شما میخواهید سی دی یا دی وی دی مورد علاقه خودتان را بروی سیستم خود کپی کنید و یا شاید بازی مورد علاقه شما هنگام نصب دچار خطای خواندن دیسک شود خوب در اینجا نرم افزار فوق العاده کار آمد IsoBuster Pro 2.8.0.0 برای شما عرض اندام خواهد کرد ! این نرم افزار قادر است با تکنولوژی خوب دیسک را به صورت بیت به بیت و با الگوریتم خاص خود بروی سیستم شما ذخیره نمایید و اغلب اوقات دیسک هایی که به صورت معمول نمیشود آنها را بروی سیستم کپی کرد این نرم افزار به راحتی و بدون هیچ اروری انجام میدهد . به شخصه ( شخص نویسنده ) این برنامه حتی سی دی شکسته هم بوده که به راحتی بروی سیستم کپی نموده ! و در کل یک ابزار بسیار کارامد برای کاربرانی است که با این مشکل زیاد روبرو میشوند البته این تنها قسمتی از کارایی این نرم افزار و این برنامه امکانات زیاد دیگری را نیز در اختیار کاربر قرار میدهد.


دانلود جديدترين ها بازدید : 47 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

UltraISO Premium مديريت Image ها با UltraISO Premium Edition v9.5.2.2836

 

UltraISO یکی از بهترین نرم افزار ها جهت ایجاد ، ویرایش و تبدیل فایل های Image از انواع دیسک ها می باشد. این نرم افزار می تواند به صورت مستقیم از فایل های شما فایل ایمیج با پسوند ISO , BIN و CUE بسازد. یکی از قابلیت های این نرم افزار ایجاد سی دی و دی وی دی هایی با قابلیت بوت شدن است. همچنین این نرم افزار قابلیت ایجاد فایل ISO یا به اصطلاح ایمیج گرفتن از سی دی و یا دی وی دی را نیز دارد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار UltraISO:

 

- ویرایش مستقیم محتویات فایل های ISO
– قابلیت خارج کردن فایل ها و فولدر ها از یک فایل ISO
– قابلیت اضافه کردن ، تغییر دادن و یا تغییر نام فایل ها و فولدر های یک فایل ISO
– قابلیت ایجاد فایل های ISO با پسوندهای ISO, BIN, CUE, NRG ,IMG, CIF, BWI
– قابلیت کار با انواع استاندارد فایل های ISO با سطح های ۱ , ۲ , ۳ استاندارد Joliet
– محیط کاربری حرفه ای با ۲ پنجره برای ISO گرفتن همزمان از ۲ دیسک درایو

- قابلیت باز کردن و ویرایش کردن فایل های ISO از دیسک های XBOX 360
– قابلیت باز کردن فایل های ایمیج دی وی دی ساخته شده در ویندوز ویستا و ویندوز ۷
– بهینه شدن نرم افزار در باز کردن و ذخیره کردن فایل های ISO با حجم بسیار بالا
– قابلیت تشخیص نصب شدن نرم افزار نرو ۹ و استفاده از موتور رایت کردن این نرم افزار
– تعمیر بخش تشخیص نصب نرم افزار Ashampoo Burning Package
– رفع خطاهای ناشی از بررسی فایل های ایزو PlaySation
– و …



دانلود جديدترين ها بازدید : 55 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

SlySoft مجموعه کامل نرم افزارهای SlySoft

 

مجموعه ای از کاملترین و جدیدترین ورژن نرم افزارهای کمپانی قدرتمند SlySoft آپدیت ماه ژوئن ۲۰۱۱ که هم اکنون می توانید از سایت سیب دانلود دریافت کنید. این مجموعه ارزشمند شامل نرم افزارهای AnyDVD & AnyDVD HD , CloneDVD  , CloneDVD mobile , CloneCD , GameJackal Pro و GameJackal Enterprise می باشد.

 

دانلود جديدترين ها بازدید : 67 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

anytoiso for mac تبدیل آسان ایمیج ها به فرمت ISO با AnyToISO v3.2.1 Mac OS X

 

AnyToISO Converter Professional نام نرم افزاری کاربردی می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا فایل های Image را به فرمت ISO تبدیل کنند. این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت ایمیج های مختلف مانند NRG, MDF, UIF, DMG, ISZ, BIN, DAA, PDI, CDI, IMG, etc به فرمت ISO را برای شما فراهم می کند. در واقع با کمک این نرم افزار خواهید توانست به آسانی تقریبا تمامی فرمت های ایمیج را به فرمت ISO تبدیل نمایید. قابلت توجه که این ورژن از نرم افزار برای سیستم عامل های Mac OS X بوده و نسخه ویندوز این برنامه نیز برای کاربران سیستم عامل یندوز بروی سایت قبلا قرار گرفته



دانلود جديدترين ها بازدید : 63 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

ISO Workshop رایت و استخراج فایل از ایمیج با ISO Workshop 1.2

ISO Workshop نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای استخراج کامل فایل ها از داخل سی دی ، دی وی دی یا دیسک های بلوری است. با این نرم افزار می توانید از دیسک ها نسخه پشتیبان بگیرید یا برای تکثیر دقیق استفاده کنید. این برنامه با وجود رایگان بودن در نوع خود بی نظیر است چون به راحتی می تواند سکتور به سکتور به کپی و استخراج اطلاعات از روی سی دی یا دی وی دی های ایمیج بپردازد و همچنین دقیقا یک ایمیج را مانند کپی برابر اصل رایت یا استخراج فایل کنید.

 

ویژگی های نرم افزار ISO Workshop:

 

* استخراج فایل ها و پوشه ها از ایمیج سی دی یا دی وی دی

* کپی سی دی به سی دی به صورت ایمیج

* رایت ایمیج با فرمت های ISO و CUE/BIN

* پشتیبانی از فرمت های ایمیج مانند : ISO, CUE, BIN, NRG, MDF, CDI و…

* پشتیبانی از CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD+R DL, BD-R/RE

* کاملا رایگان برای استفاده شخصی و تجاری

* و…


دانلود جديدترين ها بازدید : 44 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

Xilisoft%20ISO%20Burner رایت فایل های ایمیج با Xilisoft ISO Burner 1.0.56.1224 Portable


Xilisoft ISO Burner نرم افزاری است که به کمک آن می توان تنها با چند کلیک فایل ISO خود را با تنظیمات دلخواه بر روی CD و DVD کپی کنید. یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار، Image گرفتن از تعدادی فایل یا CD از فرمت ISO می باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Xilisoft ISO Burner :

- قادر به رایت بر روی CD و DVD+-R/RW و DVD+R DL
– توانایی رایت فرمت هایی مانند BIN/CUE و IMG و MDF و NRG و CDI و B5i و B6i و DMG
– تنظیماتی مانند پاک کردن (Erasing) سی دی های Rewritable
– انتخاب سرعت رایت و چک کردن اطلاعات رایت شده بر روی سی دی
– اجرا کردن دستورات از پیش تعیین شده پس از رایت فایل ISO
– سرعت بالا برای رایت فایل ISO

- و …


دانلود جديدترين ها بازدید : 47 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار Joboshare DVD Copy 3.3.4.0615

 

نرم افزار Joboshare DVD Copy 3.3.4.0615 رای کپی آسان فیلمهای دی وی دی در هارد کامپیوتر میباشد.شما به راحتی می توانید نسخه ۱۰۰% مشابه با DVD مادر را تهیه کنید و همچنین این نرم افزار قادر است تا DVD های دو لایه را به D5 فشرده کند. از امکانات ویژه این نرم افزار می توان به کپی فیلم دی وی دی به صورت کامل در هارد , امکان رایت مجدد فیلم کپی شده بر روی دی وی دی , امکان حذف زیرنویس قبل از انجام عملیات کپی فیلم , امکان حذف صدا قبل از انجام عملیات کپی فیلم , امکان کپی صفحه اصلی فیلم دی وی دی , بروز رسانی نرم افزار از اینترنت , محیط زیبا و کاربرپسند , سازگاری با تمام ویندوز ها و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.


دانلود جديدترين ها بازدید : 59 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار DAEMON Tools Pro Advanced 5.1.0.0333

DAEMON Tools یک نرم افزار فوق العاده در زمینه ساخت درایو مجازی ، رایت سی دی و دی وی دی ، ساخت ایمیج ( فایل با فرمت ISO) ، اعمال تغییر در فایل های ISO ، ساخت فایل های ISO از یک پوشه یا چندین پوشه ، فشرده سازی و ذخیره سازی اطلاعات و فایل ها ، از بین بردن فایل های ایمیج ، تغییر فرمت فایل های ISO ، کپی کردن اطلاعات و فایل های معولی و یا با فرمت ISO بر روی HD DVD و blue ray و …. می باشد . اما این ها فقط بخشی از قابلیت های این نرم افزار می باشد و نسخه ای که امروز برای شما آماده کردیم نسخه ی پیشرفته و در واقع فوق پیشرفته نرم افزار (Pro Advanced) می باشد که بسیار حرفه ای تر از نسخه عادی و معمولی نرم افزار است . در این نسخه امکاناتی همچون ساخت همزمان ۳۲ درایو مجازی نیز فراهم شده تا همزمان بتوان ۳۲ فایل ISO را باز کرد . و اما قابلیت اصلی و کلی این نرم افزار ساخت درایو مازی می باشد . این یعنی شما میتوانید بدون اینکه فایل های آماده به رایت بر روی cd / dvd را بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید دقیقا انگار دارید از روی سی دی یا دی وی دی فایل ها را باز میکنید !


دانلود جديدترين ها بازدید : 51 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

 any to iso تبدیل Image به فرمت ISO با AnyToISO Professional 3.3.1 Build 439

 

AnyToISO Converter Professional نام نرم افزاری کاربردی می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا فایل های Image را به فرمت ISO تبدیل کنند. این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت ایمیج های مختلف مانند BIN، MDF، PDI، CDI، NRG، B5I، IMG DAA، UIF به فرمت ISO را برای شما فراهم می کند. در واقع با کمک این نرم افزار خواهید توانست به آسانی تقریبا تمامی فرمت های ایمیج را به فرمت ISO تبدیل نمایید.


دانلود جديدترين ها بازدید : 48 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

IsoBuster ابزار بازیابی دیسک IsoBuster Pro 2.9.0.0 Business Beta

 

 IsoBuster نام نرم افزار است که شما می توانید به کمک آن دیسک های خود را بازیابی کنید.شما با این نرم افزار میتوانید بسیار تخصصی و آسان به استفاده از سی دی و دی وی دی و بازیابی اطلاعات آن بپردازید. پشتیبانی از تمام فرمت های CD و DVD و تمام سی دی و دی وی دی رایج فایل سیستم … نجات فایل ها از یک دیسک CD یا DVD بد یا سطل آشغال خود را از دست داده، اسناد مهم، تصاویر با ارزش، ویدئو از خانواده، تهیه پشتیبان سیستم خود را تنها را نجات دهد. دیسک خود را وارد کنید و نرم افزار را اجرا کنید.سپس دیسک را بازیابی کنید .این جاست که  شما می توانید تمام فایل های خود را که از بین رفته بودند را پیدا کنید و آن ها را ذخیره کنید.

ویژگی های کلیدی IsoBuster :

* بازیابی اطلاعات از تمام سی دی، دی وی دی و بلو ری (BD & HD DVD) فرمت های: CD-I، VCD، SVCD، SACD، CD-ROM، CD-ROM XA، CD-R، CD-RW، CD-MRW ، … DVD-ROM، DVCD، DVD-RAM، DVD-R، DVD-RW، DVD + R، DVD + RW، DVD + MRW، DVD + R دو لایه، دو لایه DVD-R، DVD + RW دو لایه، DVD + VR، DVD + VRW، DVD-VR، DVD-VRW، DVD-VM، DVD-VFR، BD-ROM، BD-R، BD-R DL، BD-RE، BD-RE DL، BD-R SRM، BD -R RRM، BD-R SRM + POW، BD-R SRM-POW، BDAV، BDMV HD DVD-ROM، HD، DVD-R، HD DVD-R DL، HD، DVD-RW، HD DVD-RW DL، HD DVD -RAM، HD، DVD، ویدئو و …

* نمایش کامل قسمت های مختلف یک فایل، زمانی که آن را بر روی دیسک تکه تکه شده

* پشتیبانی از سی دی ها و دی وی دی های قابل بوت

* خواندن / استخراج فایل ها.

* تمام فایل ها، از جمله آنهایی که قدیمی ترند، در دسترس هستند و می توان آن ها را بازیابی کرد.



دانلود جديدترين ها بازدید : 49 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

power iso مدیریت فایل های Image با Power ISO 4.9

 

در میان نرم افزارهای مدیریت ایمیج ها Power ISO یکی از قدرتمندترین و در عین حال ساده ترین ها محسوب می شود. نرم افزار بسیار سبک و کم حجم که قادر است تا از دیسک ها ، فایل ایمیج نیز تهیه کند ، فایل ها را از حالت ایمیجی خارج کند ، مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد و یا این که بر روی لوح فشرده رایت نماید. PowerISO که کاملا سازگار با فرمت معروف ISO است می تواند بر روی این فرمت کاملا مدیریت کند. از قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به استفاده از درایو مجازی برای اجرای ایمیج ها ، امن کردن ایمیج از طریق قرار دادن پسورد و استفاده بسیار آسان از نرم افزار اشاره نمود. به سادگی و با Drag & Drop هم می توان بسیاری از کارها را در این نرم افزار انجام داد.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Power ISO:

- استفاده آسان از نرم افزار
– پشتیبانی از فرمت های ISO و Bin
– امکان بهره گیری از درایو مجازی
– ویرایش ایمیج ها
– امکان Extract کردن ایمیج ها
– امکان ساخت ایمیج از دیسک ها
– امکان رایت ایمیج ها
– امکان فشرده سازی ایمیج ها
– قابلیت پسورد گذاری برای امنیت ایمیج
– قابلیت قسمت قسمت کردن ایمیج
– امکان تبدیل فرمت
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

- و …



****ابتدا محصول مورد علاقه خود را سفارش دهيد و بعد از تحويل گرفتن محصول پول آن را بپردازيد****
تبليغات
تبليغات
تبليغات
درباره ما
دانلود جديدترين ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب وبلاگ من دانلوديم چند درصد راضی هستيد؟
    طرفدار كدام فوتباليست هستيد؟
    جديدترين محصولات
    تبليغات
    تبليغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 255
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 355
  • بازدید سال : 10,497
  • بازدید کلی : 61,006
  • جديدترين محصولات
    تبليغات
    تبليغات