loading...
دانلود جديدترين ها
توجه!!! توجه!!! توجه!!!
برای مشاهده توضيحات و دانلود مطالب به ادامه مطلب مراجعه كنيد
****ابتدا محصول مورد علاقه خود را سفارش دهيد و بعد از تحويل گرفتن محصول پول آن را بپردازيد****
تبليغات
دانلود جديدترين ها بازدید : 77 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)


دانلود کلیپ حمله بازیکنان و عوامل تیم چوکا تالش به داور مسابقه !!!

لیگ دسته دو بازی چوکا تالش و شهرداری دزفول داور : سعید شمس در پایان بازی ، بازیکنان تیم چوکای تالش و تماشاچیان به سمت داور بازی حمله ور شدند و او را کتک زدند. داور دیدار چوکای تالش و شهرداری دزفول پس از اعلام پنالتی در وقت های اضافی بازی مورد ضرب و شتم شدید واقع شد. تاریخ بازی دوشنبه ۹ آبان ورزشگاه پوریای ولی تالش .


دانلود جديدترين ها بازدید : 67 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)


دانلود کلیپ بسیار جالب و دیدنی از درگیری دروازه بان گسترش فولاد تبریز با تماشاگران شهید منصوری قرچک


دانلود جديدترين ها بازدید : 55 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

 دانلود کلیپ دیدنی از منظره ای عجیب در آسمان سانفرانسیسکو

دانلود کلیپ دیدنی از منظره ای عجیب در آسمان سانفرانسیسکو ، با کیفیت بالا و لینک مستقیم

زمانی که ساکنان منطقه پیرامون خلیج سانفرانسیسکو یا Bay Area به آسمان نگاه کردند، با منظره عجیبی روبرو شدند، رشته ای از اعداد در آسمان نمودار شده بودند. طول هر کدام از اعداد اعداد ۴۰۰ متر بود و کل اعداد عرضی به اندازه ۱۰۰ مایل را اشغال کرده بودند، اعداد در ارتفاع حدود سه کیلومتری از زمین دیده می شدند. نه آنها دچار توهم نشده بودند، آنها داشتند برنامه « پی در آسمان » را نگاه می کردند، پروژه ای که در آن با استفاده از پنج هواپیمای مجهز به فناوری « دات ماتریکس » اعداد در آسمان با دود چاپ شده بودند. این اعداد، همان رشته اعداد عدد مشهور پی ۳٫۱۴۱۵۹٫٫ بودند. ۱۰ هزار عدد از رشته عدد پی، در این برنامه در آسمان چاپ شد .


دانلود جديدترين ها بازدید : 78 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

 دانلود مسابقه کشتی سعید عبدولی و حریف فرانسوی در المپیک لندن 2012

 

دانلود مسابقه کشتی سعید عبدولی و حریف فرانسوی در المپیک لندن ۲۰۱۲ ، در این بازی سعید عبدولی با ناداوری نتوانست به مرحله بعد سعود کند و حذف شد .



دانلود جديدترين ها بازدید : 74 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود کلیپ تاسف آور از توهمات ناشی از مصرف شیشه

 

دانلود کلیپ تاسف آور از توهمات ناشی از مصرف شیشه ، با کیفیت بالا و لینک مستقیم . این کلیپ از مستند شوک قسمت دروغ شیشه ای برداشته شده است .


دانلود جديدترين ها بازدید : 70 سه شنبه 14 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود کلیپ دیدنی از رکورد باورنکردنی در پرتاب موشک کاغذی

دانلود کلیپ بسیار جالب و دیدنی از رکورد باورنکردنی در پرتاب موشک کاغذی ، با لینک مستقیم

جو آیوب در دوران بازی فوتبال در لیگ حرفه ای آمریکا بازیکن خوبی بود اما هرگز به مقام قهرمانی نرسید و نتوانست نامش را در تاریخ این ورزش ثبت کند. او تصمیم گرفت برای ثبت نامش در کتاب رکوردهای گینس راه تازه ای بیابد و در پایگاه هوایی مک کللان در نزدیکی ساکرامنتو به این موفقیت رسید . او موشک کاغذی اش را ۶۹٫۱ متر پرتاب کرد تا به این ترتیب رکورد قبلی ۶۳ متر را پاک کند و نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شود . البته این موشک کاغذی با نظارت داوران گینس ساخته شده بود تا وزن و شرایط غیرعادی نداشته باشد.


دانلود جديدترين ها بازدید : 40 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

Ashampoo MyAutoplay Menu یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای ساخت اتوران محصول کمپانی معروف Ashampoo می باشد که توسط این نرم افزار به راحتی می توانید اتوران های بسیار زیبایی بسازید. کار با این برنامه بسیار ساده می باشد و برای ساخت یک اتوران حرفه ای ابزارهای کاملی در اختیار دارید و همچنین می توانید از نمونه های آماده که در نرم افزار موجود است استفاده کنید و به ویرایش آنها بپردازید.

 

ویژگی های نرم افزار Ashampoo MyAutoplay Menu:

  • قابلیت استفاده از ابزارهای گسترده برای ساخت اتوران
  • قابلیت استفاده از نمونه های آماده موجود در برنامه و ویرایش آنها
  • قابلیت کشیدن و رها کردن ابزار به داخل صفحه طراحی
  • قابلیت نمایش اتوران قبل از رایت آن
  • و…
دانلود جديدترين ها بازدید : 208 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

Ashampoo® Movie Menu 1.0.1 نرم افزاریست که از سوی شرکت معتبر Ashampoo ارائه شده و با فراهم آوردن محیطی بسیار ساده و کاربرپسند به شما امکان طراحی منو برای دیسک ها را خواهد داد. شما برای انجام این کار نیاز به هیچگونه دانش قبلی و آموزش نخواهید داشت و می توانید در محیطی جذاب اقدام به ساخت منو نمایید. این نرم افزار از انواع دیسک ها و فرمت ها با کیفیت های مختلف پشتیبانی می کند و از این نظر نیز نقصی در نرم افزار مشاهده نمی شود.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo Movie Menu 1.0.1:


- امکان رایت مستقیم DVD و Blu-ray بصورت مستقیم از درون نرم افزار
- قابلیت ساخت منوهای با کیفیت HD
- امکان اضافه کردن عکس ، متن ، ویدیو ، دکمه و اشکال مختلف
- امکان ایجاد زیر منو
- قابلیت قرار دادن موسیقی برای منو
- امکان مشاهده پیش نمایش منوی طراحی شده
- کاربرد آسان
- محیط زیبا و کاربرپسند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و …


دانلود جديدترين ها بازدید : 56 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

AutoPlay Menu Builder 6.0 یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزارها برای ساختن اتوران و فهرست های خودکار می باشد. برای استفاده از این نرم افزار نیازی به دانستن دانش برنامه نویسی نیست ؛ فقط با چند کلیک ساده ، کشیدن و رها کردن اجزا در کمترین زمان اتوران های خود را می توان طراحی کرد. با استفاده از ابزارهای نرم افزار AutoPlay Menu Builder کاربر قادر خواهد بود بخش های مختلفی را به طرح خود اضافه کند. مواردی مانند اجرا کننده فایل های اجرایی ، باز کردن سندهای متنی ، پخش فایلهای ویدئویی و صوتی در محیط طرح و قرار دادن دکمه های کنترل کننده برای آنها ، بخشی برای دیدن سایتهای اینترنتی و … . این نرم افزار ابزاری با نام Virtual Drive Manager را در اختیار کاربر می گذارد که با استفاده از آن کاربر می تواند درایو مجازی ساخته و از آن برای امتحان کردن پروژه استفاده کند. قابل ذکر است وجود طرح های آماده در این نرم افزار می تواند بسیار تعیین کننده باشد ، چرا که کاربران حرفه ای هم با ایده برداری از همین طرح ها اتوران های خود را طراحی و پیاده سازی می کنند. امکان تغییر آیکن فایل اتوران ، وجود انواع Object های آماده ، سرعت بالا در اجرا و گرفتن خروجی از نرم افزار و موارد دیگر از مهم ترین خصوصیات AutoPlay Menu Builder به شمار می روند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار AutoPlay Menu Builder 6.0:


- محیط کاربری ساده و استفاده سریع و آسان
– قابلیت کشیدن و رها کردن
– پشتیبانی از تم های ویندوز XP
– قابلیت قرار دادن رمز عبور برای طرح
– ویرایشگر قدرتمند WYSIWYG
– پشتیبانی از نمونه های آماده و ساخت نمونه
– پشتیبانی از فهرست های چند صفحه ای
– قابلیت مخفی کردن برنامه ساخته شده در نوار وظیفه
– پشتیبانی از Shaped پنجره و قابلیت ساختن طرح های Full Screen یا تمام صفحه
– پشتیبانی از پنجره های Alpha Blend در ویندوز ۲۰۰۰ و ویندوزهای پیشین
– نشان دادن Splash Screen و End Screen با امکان افکت Fade In و Fade Out
– قابلیت پشتیبانی از Slide Show و نشان دادن آن در داخل طرح با امکان افکت
– نصب فونت ها به صورت خودکار در هنگام اجرا
– قابلیت پخش صدا در هنگام بردن ماوس روی دکمه ها و کلیک کردن روی آنها
– نشان دادن متن و گرافیک توضیحاتی با بردن ماوس روی نقطه حساس
– پشتیبانی از پسوندهای صوتی مختلف
– قابلیت کنترل موزیک زمینه توسط کاربر توسط دکمه های کنترلی
– پشتیبانی از پسوندهای تصویری مختلف
– پشتیبانی از GIF و FLASH
– قابلیت نشان دادن IE و Windows Media Player در داخل طرح
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
– و …


دانلود جديدترين ها بازدید : 41 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

Untitled 13 ساخت اتوران های حرفه ای با My Autoplay Professional 9.59M Build 16102011D

 

My Autoplay Pro نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که این امکان را برای شما فراهم می کند که در کوتاه ترین زمان ممکن اتوران هایی بسیار زیبا برای دیسک ها و برنامه های خود بسازید. ساخت اتوران به وسیله این نرم افزار نیاز به هیچگونه دانش قبلی در این زمینه ندارد و شما با کمک انواع فرم ها ، تصاویر ، منوها ، متن های متحرک و … که در این نرم افزار وجود دارد ، می توانید زیباترین اتوران ها را طراحی کنید.


دانلود جديدترين ها بازدید : 133 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Magic ISO Maker 5.5.0281 ابزاری قدرتمند است که در زمینه ی ساخت ، ویرایش و استخراج فایل های Image طراحی شده است. این نرم افزار به کاربران این توانایی را می دهد تا به وسیله ابزارهای آماده و موجود در برنامه اقدام به اعمال تغییرات دلخواه بر روی فایل های مورد نظر خود قبل از عمل کپی بر روی دیسک نمایند. همچنین یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت های گوناگون Image به فرمت ISO می باشد. این نرم افزار از فرمت هایی همانند NRG که مختص به فایل های Image مربوط به برنامه Nero می باشد پشتیبانی می کند. همچنین به وسیله این نرم افزار می توانید اقدام به تهیه فایل های پشتیبان به صورت Image نمایید تا در زمان های مورد نیاز از آن ها استفاده کنید. از دیگر ویژگی های جالب در این نرم افزار می توان به قابلیت ساخت CD و یا DVD های Bootable اشاره نمود که برای راه اندازی سیستم ها از این نوع دیسک ها استفاده می شود. این نرم افزار علاوه بر توانایی کپی ، قابلیت پاکسازی دیسک های RW را نیز دارا می باشد و می توان اقدام به پاکسازی این نوع دیسک ها و اطلاعات آنان نیز نمود.


دانلود جديدترين ها بازدید : 48 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

isobuster 2.8 ابزار ریکاوری دیسک IsoBuster Pro 2.8.0.0 Business Final

 

شاید تا به حال زیاد اتفاق افتاده باشد که شما میخواهید سی دی یا دی وی دی مورد علاقه خودتان را بروی سیستم خود کپی کنید و یا شاید بازی مورد علاقه شما هنگام نصب دچار خطای خواندن دیسک شود خوب در اینجا نرم افزار فوق العاده کار آمد IsoBuster Pro 2.8.0.0 برای شما عرض اندام خواهد کرد ! این نرم افزار قادر است با تکنولوژی خوب دیسک را به صورت بیت به بیت و با الگوریتم خاص خود بروی سیستم شما ذخیره نمایید و اغلب اوقات دیسک هایی که به صورت معمول نمیشود آنها را بروی سیستم کپی کرد این نرم افزار به راحتی و بدون هیچ اروری انجام میدهد . به شخصه ( شخص نویسنده ) این برنامه حتی سی دی شکسته هم بوده که به راحتی بروی سیستم کپی نموده ! و در کل یک ابزار بسیار کارامد برای کاربرانی است که با این مشکل زیاد روبرو میشوند البته این تنها قسمتی از کارایی این نرم افزار و این برنامه امکانات زیاد دیگری را نیز در اختیار کاربر قرار میدهد.


دانلود جديدترين ها بازدید : 47 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

UltraISO Premium مديريت Image ها با UltraISO Premium Edition v9.5.2.2836

 

UltraISO یکی از بهترین نرم افزار ها جهت ایجاد ، ویرایش و تبدیل فایل های Image از انواع دیسک ها می باشد. این نرم افزار می تواند به صورت مستقیم از فایل های شما فایل ایمیج با پسوند ISO , BIN و CUE بسازد. یکی از قابلیت های این نرم افزار ایجاد سی دی و دی وی دی هایی با قابلیت بوت شدن است. همچنین این نرم افزار قابلیت ایجاد فایل ISO یا به اصطلاح ایمیج گرفتن از سی دی و یا دی وی دی را نیز دارد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار UltraISO:

 

- ویرایش مستقیم محتویات فایل های ISO
– قابلیت خارج کردن فایل ها و فولدر ها از یک فایل ISO
– قابلیت اضافه کردن ، تغییر دادن و یا تغییر نام فایل ها و فولدر های یک فایل ISO
– قابلیت ایجاد فایل های ISO با پسوندهای ISO, BIN, CUE, NRG ,IMG, CIF, BWI
– قابلیت کار با انواع استاندارد فایل های ISO با سطح های ۱ , ۲ , ۳ استاندارد Joliet
– محیط کاربری حرفه ای با ۲ پنجره برای ISO گرفتن همزمان از ۲ دیسک درایو

- قابلیت باز کردن و ویرایش کردن فایل های ISO از دیسک های XBOX 360
– قابلیت باز کردن فایل های ایمیج دی وی دی ساخته شده در ویندوز ویستا و ویندوز ۷
– بهینه شدن نرم افزار در باز کردن و ذخیره کردن فایل های ISO با حجم بسیار بالا
– قابلیت تشخیص نصب شدن نرم افزار نرو ۹ و استفاده از موتور رایت کردن این نرم افزار
– تعمیر بخش تشخیص نصب نرم افزار Ashampoo Burning Package
– رفع خطاهای ناشی از بررسی فایل های ایزو PlaySation
– و …



دانلود جديدترين ها بازدید : 55 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

SlySoft مجموعه کامل نرم افزارهای SlySoft

 

مجموعه ای از کاملترین و جدیدترین ورژن نرم افزارهای کمپانی قدرتمند SlySoft آپدیت ماه ژوئن ۲۰۱۱ که هم اکنون می توانید از سایت سیب دانلود دریافت کنید. این مجموعه ارزشمند شامل نرم افزارهای AnyDVD & AnyDVD HD , CloneDVD  , CloneDVD mobile , CloneCD , GameJackal Pro و GameJackal Enterprise می باشد.

 

****ابتدا محصول مورد علاقه خود را سفارش دهيد و بعد از تحويل گرفتن محصول پول آن را بپردازيد****
تبليغات
تبليغات
تبليغات

تعداد صفحات : 7

درباره ما
دانلود جديدترين ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب وبلاگ من دانلوديم چند درصد راضی هستيد؟
    طرفدار كدام فوتباليست هستيد؟
    جديدترين محصولات
    تبليغات
    تبليغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 255
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 407
  • بازدید سال : 10,549
  • بازدید کلی : 61,058
  • جديدترين محصولات
    تبليغات
    تبليغات