loading...
دانلود جديدترين ها
توجه!!! توجه!!! توجه!!!
برای مشاهده توضيحات و دانلود مطالب به ادامه مطلب مراجعه كنيد
****ابتدا محصول مورد علاقه خود را سفارش دهيد و بعد از تحويل گرفتن محصول پول آن را بپردازيد****
تبليغات
دانلود جديدترين ها بازدید : 76 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

pes2012 دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 برای PC

 

 

برای اولین  بار از سایت های ایرانی دانلود بازی فوق العاده جذاب و پر طرفدار Pro Evolution Soccer نسخه معتبر RELOADED.  بازی بسیار محبوب PES که یکی از بازی های فوق العاده جذاب فوتبال حرفه ای می باشد و در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است را شرکت Konami منتشر نموده است. اکنون PES 2012 نسخه ای جدید از این سری بازی ها بوده و در آن هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه ۲۰۱۱ با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملاً بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control، همزمان دو بازیکن را کنترل کند (بازیکنی که صاحب توپ است و بازیکنی که کاربر می خواهد به او پاس دهد).
حرکات مدافعان و دروازه بان نیز به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت نموده و کاملاً نزدیک به واقعیت است. قابلیت های  دیگری هم مانند امکان قرار گیری کاربر به جای بازیکن، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه نیز امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان، چهره ها، ورزشگاه ها، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله، دفاع، دریبل و … را فرا بگیرد.

 

 

| Patch 2.0 + 2.0.1 PESEdite هم به پست اضافه شد |

| پچ RELOADED ورژن ۱٫۰۳ اضافه شد |

 

 

 

 

7xf8i6jf 200x150 دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 برای PC pro evolution soccer 2012 20110607043302423 200x150 دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 برای PC

pro evolution soccer 2012 20110607043259830 200x150 دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 برای PC PES 2012 3 200x150 دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 برای PC

 

 


Download دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 برای PC دانلود پچ جدید ورژن ۲ و ۲٫۰٫۱

Download دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 برای PCدانلود پچ RELOADED ورژن ۱٫۰٫۳

 

favicon دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 برای PC دانلود از WUpload :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

Download دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 برای PC دانلود با لینک مستقیم :

پارت ۰۱

پارت ۰۲

پارت ۰۳

پارت ۰۴

پارت ۰۵

پارت ۰۶

پارت ۰۷

پارت ۰۸

پارت ۰۹

پارت ۱۰

پارت ۱۱

پارت ۱۲

پارت ۱۳

پارت ۱۴

Size دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 برای PCحجم فایل : ۵٫۳۶ گیگابایت

Password دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 برای PC پسورد فایل زیپ : www.sibdownload.com
Home دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 برای PC به اشتراک گذاشته شده توسط : سیب دانلود

redfaceplus4 دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 برای PC

redfaceplus4 دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 برای PC



راهنمای نصب

1- بعد از دانلود تمامی پارت ها انها را در یک پوشه قرار داده و پارت به عنوان مثال: Crysis.part01 را اکستراکت نمایید برای اکستراکت کردن نیاز به برنامه Winrar میباشد که بروی سایت موجود است این برنامه به طور خورکار تمامی  پارت ها را در کنار یکدیگر قرار داده و بازی را از حالت فشرده به نسخه آماده نصب تبدیل مینماید

2- در صورتی که در هنگام اکستراکت با پیام خطایی مانند: ! CRC failed in the encrypted file FIFA 12 PC\rld-fi12.iso (wrong password ?) مواجه شدید بدین معنی است که پارتی که دانلود شده در هنگام دانلود آسیب دیده و دچار مشکل شده است برای حل مشکل پارت خراب را باز کرده و از منوی Tools در Winrar و سپس گزینه Repair Archive اقدام به تعمیر پارت ناقص بپردازید در صورت نا موفق بودن عملیات پارت خراب را به کلی از سیستم حذف نمایید و مجدد پارت خراب را از سایت دانلود نمایید. البته در بسیاری از موارد شما با ارور Wrong Password هم مواجه میشوید که یا به دلیل اشتباه وارد کردن پسورد و یا به دلیل خرابی هنگام دانلود میباشد

نکته مهم: از آنجایی که شما ممکن است به دانلود مجدد پارت های خراب اقدام نمایید توجه داشته باشید که چون قبلا شما اقدام به دانلود نموده اید در هنگام دانلود مجدد این فایل در همان پوشه مجدد قرار گرفته میشود که به دلیل اینکه فایل قبلی با همان نام  موجود است دانلود منیجر اقدام به تعویض نام فایل به صورت مثال:  Nedd.for.speed.part11_2.rar مینمایید که این تغییر نام باعث میشود که در  هنگام Extract مجددا پارت ابتدایی (خراب) انتخاب شود که شما باز به ارور خرابی پارت مواجه میشوید پس به اسم فایل جدید دانلودی دقت نمایید.

نکته مهم: دانلود در هنگام شب به دلیل بالا رفتن ترافیک اینترنت کشور از سوی کاربران ( به منظور مجانی شدن ترافیک شبانه ) یکی از دلایل اصلی خراب شدن پارت ها در هنگام دانلود در بازه زمانی شب میباشد پس توجه کنید سعی کنید در این بازی زمانی از دانلود فایلها خودداری نمایید.

3- پس از اکستراکت موفقیت آمیز بازی شما به فایل ISO یا همان Image بازی روبرو میشوید که برای نصب برای کاربران PC باید توسط برنامه Daemon Tools فایل ایمیج را Mount نماید و یا توسط Winrar اکستراکت مجدد نموده و سپس نصب نمایید. برای کاربران XBOX هم میتوانند فایل ایمیج را  بروی دی وی دی 9 رایت نموده و استفاده نمایند.

4- تمامی بازی ها نیاز به نصب آخرین ورژن دایرکت ایکس که بروی سایت نیز موجود است و جدید ترین درایور کارت گرافیک میباشد همچنین به همراه بازی معمولا فایل های مورد نیاز بازی در پوشه Support و یا پوشه های جانبی با نام دیگر موجود است که نیاز به نصب این برنامه ها برای اجرا بازی میباشد.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
****ابتدا محصول مورد علاقه خود را سفارش دهيد و بعد از تحويل گرفتن محصول پول آن را بپردازيد****
تبليغات
تبليغات
تبليغات
درباره ما
دانلود جديدترين ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب وبلاگ من دانلوديم چند درصد راضی هستيد؟
    طرفدار كدام فوتباليست هستيد؟
    جديدترين محصولات
    تبليغات
    تبليغات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 255
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 365
  • بازدید سال : 10,507
  • بازدید کلی : 61,016
  • جديدترين محصولات
    تبليغات
    تبليغات